Pravila o privatnosti

Pravila o privatnosti

Kolačići Kolačići – skraćene informacije

Što su kolačići?

Kolačići su računalni podaci i, posebno, tekstualne datoteke pohranjene na korisničkom terminalnom uređaju za upotrebu na web stranicama. Te datoteke omogućuju prepoznavanje korisnikovog uređaja i pravilan prikaz web stranice po njegovim individualnim željama. Kolačići obično sadrže naziv web stranice s koje su došli, vrijeme njihovog pohranjivanja na terminalu i jedinstveni broj.

 

Za što koristimo kolačiće?

Kolačići se nalaze u HTTP protokolu koji se koristi za povezivanje internetskog poslužitelja s preglednikom. Sastoji se od: ključa koji definira naziv vrijednosti, vrijednosti i životni ciklus nakon kojeg preglednik mora ukloniti kolačić. Njihove su karakteristike standardne za postavke preglednika. Kolačići se koriste za prilagođavanje web sadržaja sadržajima korisnika i za povećanje upotrebljivosti i prilagodbe sadržaja web stranica.

 

Koje kolačiće koristimo?

“Postoje dvije standardne vrste kolačića – sesijski i trajni. Prve su privremene datoteke koje ostaju na korisnikovom uređaju dok on ne napusti web mjesto ili ne isključi softver (web preglednik). “Trajne” datoteke ostaju na korisnikovom uređaju vrijeme određeno u parametrima datoteka s kolačićima ili dok ih korisnik ručno ne izbriše. Kolačiće koje koriste suradnici operatera web stranice, a posebno korisnici web stranica, uređuje njihova vlastita politika o privatnosti.

 

Pravila o privatnosti i upotreba kolačića

Kada korisnik koristi našu web stranicu, koristimo kolačiće za identifikaciju preglednika ili korisničkog uređaja – Kolačići prikupljaju različite vrste informacija koje uglavnom ne predstavljaju osobne podatke (ne dopuštaju identifikaciju korisnika). Međutim, neke podatke, ovisno o njegovom sadržaju i upotrebi, može kontaktirati određena osoba i smatrati se osobnim podacima. U pogledu pravila topponude.com.hr podaci su šifrirani, što onemogućava neovlašteni pristup do njih.

 

Profiliranje

Koristeći tehnologiju kolačića primijenjenu na našoj web stranici, možemo saznati o preferencijama korisnika, primjerice analizom koliko često posjećuju web mjesto ili koje proizvode gledaju najviše. Analiza ponašanja na mreži pomaže nam da bolje razumijemo navike i očekivanja potrošača i prilagodimo se njihovim potrebama i interesima. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, potrošaču ne možemo samo predstaviti oglas specifičan za pojedinca (npr. oglase dobivene posljednjim pregledom samo kategorije njege lica) i dostupne ponude za predstavljanje onih koji najbolje udovoljavaju potrebama korisnika, ali također možemo stvoriti i predstaviti prilagođene oglase, ponude ili popuste koji nisu dostupni drugima.

Odbijanje od strane korisnika kolačića da dozvoli oglase koji su posebno dizajnirani za interese korisnika ne znači da korisnik neće primati nikakve oglase prilikom korištenja naše ili drugih web stranica – u tom slučaju korisnik će nastaviti isto količina oglasa, međutim, nije povezana s njegovom trenutnom aktivnošću.

Pristup informacijama o aktivnostima korisnika na Internetu putem upotrebe kolačića pomoći će nam i u provođenju tržišnih i statističkih analiza.

Podaci prikupljeni i pohranjeni u Cookie-jevima mogu se pohraniti nakon brisanja sesije preglednika, što omogućuje, primjerice, uporabu za sljedeće posjete korisnika.

 

Preusmjeravanje

Na temelju kolačića koristimo tehnologiju koja nam omogućava da dosegnemo korisnike koji su prije posjetili našu web stranicu na drugim web mjestima koja su posjetili, uključujući one koji pripadaju tvrtkama koje rade s našim suradnicima.

Nepostojanje veze između reklame koja je predstavljena potrošaču i njegovih interesa i potreba može imati negativne posljedice za njega. Vjerujemo da je korisnije i praktičnije za korisnika da primi poruku koja je relevantna za njegove interese i koja bi se trebala utvrditi kao rezultat analize njegovog dosadašnjeg ponašanja na temelju tehnologije kolačića. Stoga imamo interes pratiti sadržaj koji je stvorio korisnik kada se koriste različite web stranice za pružanje oglasnog sadržaja prilagođenog njegovoj prethodnoj internetskoj aktivnosti.

 

Kolačići treće strane

Kolačići koje koristimo prvenstveno su usmjereni na optimiziranje naših usluga prema korisnicima kada koriste našu web stranicu. Međutim, s drugim tvrtkama surađujemo u kontekstu njihove marketinške (reklamne) djelatnosti. Za potrebe ove suradnje, preglednik ili drugi softver instaliran na uređaju korisnika snima kolačiće od osoba koje provode takve marketinške aktivnosti. Popis naših pouzdanih suradnika možete vidjeti u našoj politici privatnosti i kolačića u nastavku.

Kolačići koje ti pojedinci šalju namijenjeni su poboljšanju performansi korisnika oglasa koji se podudaraju s njihovim mrežnim aktivnostima – treće strane pružaju korisnicima reklamni sadržaj

Stoga, dok posjećujete našu web stranicu, kolačići naših suradnika bilježe se i na vašem računalu ili drugom uređaju. Na taj se način, primjerice, prikupljaju informacije o proizvodima koji se pregledavaju ili kupuju.

 

Uklonite ili blokirajte kolačiće

Imajte na umu da možete upravljati upotrebom kolačića putem postavki naše web stranice ili web preglednika.

Internet preglednici ili drugi softver instalirani na računalu ili drugom korisničkom uređaju spojenom na mrežu omogućuju na tom uređaju određene kolačiće. Ove se postavke mogu izmijeniti na način da blokiraju upotrebu kolačića u postavkama web preglednika ili da obavijeste o bilo kakvom prijenosu na korisnikov uređaj. Takva suglasnost za upotrebu ove tehnologije može se u bilo kojem trenutku izmijeniti ili opozvati (blokirajući zadržavanje kolačića u budućnosti).

Moguće je i blokiranje kolačića treće strane uz istovremeno prihvaćanje kolačića koji dolaze izravno s topponude.com.hr.

Detaljne informacije o mogućnostima i načinima rada s kolačićima dostupne su u programskim postavkama (web preglednik).

Ograničavanje upotrebe kolačića može utjecati na neke funkcionalnosti dostupne na web mjestu.

Imajte na umu da će se odjava kolačića primjenjivati samo na određeni preglednik. To znači da će trebati poduzeti istu radnju za bilo koji drugi preglednik koji se koristi na istom ili drugom uređaju.

POLITIKA PRIVATNOSTI I DIJELOVI KUKAJA NA topponude.com.hr ONLINE TRGOVINI

  1. Koji je dokument koji gledate? Ova Pravila o privatnosti podataka o internetskoj trgovini i aplikacijama (u daljnjem tekstu “Pravila”) su informativnog karaktera, što znači da nisu izvor obveza za kupce internetske trgovine i aplikacija (nisu ugovor ili propisi). riječi, izraze i kratice vidljive na ovoj stranici i počinju velikim slovom (npr. prodavač, internetska trgovina, internetska usluga) treba razumjeti u skladu s definicijom koja se nalazi u Uredbi o Top-oferti internetskoj trgovini. neto, uključujući njegova primjena .U slučaju sumnje ili suprotnosti između politike i suglasnosti danih bez obzira uvjetima politike, razlozi za prikupljanje i utvrđivanje opsega aktivnosti administratora, dobrovoljnim suglasnosti ili propisima. U slučaju takvog sukoba između Pravila i sadržaja informativnih klauzula koje pruža Administrator prilikom prikupljanja osobnih podataka (obično na obrascima internetske trgovine), informacije u kojima se Klijent čuva, pružaju mu se u gornjim informacijskim klauzulama.
  2. Tko je administrator vaših osobnih podataka? Kontrolor podataka koji prikuplja:
    – putem internetske trgovine i aplikacije (uključujući upotrebu kolačića kolačića ili druge slične tehnologije) ili preko drugih komunikacijskih kanala s klijentima;
    – i prima na temelju aktivnosti Klijenata na Internetu, u Dodatku ili u stacionarnim trgovinama u vlasništvu Top Offersa, e-mail: contact@topponude.com.hr, broj telefona: +359 91 3636 099 – cijena za standardni poziv – prema tarifi odgovarajućeg Operatori), u daljnjem tekstu “Administrator” i istovremeno Prodavatelj.

Službenika za zaštitu podataka možete kontaktirati e-poštom: contact@topponude.com.hr

  1. Kako obrađujemo vaše podatke? Osobni podaci Klijenta obrađuju se u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) 2016/679 od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u pogledu obrade osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o poništavanju osobnih podataka. Direktiva 95/46 / EZ (UE.L Službeni glasnik, br. 119 (1)) (u daljnjem tekstu: CPD) i druga primjenjiva pravila, tj. za čitavo razdoblje obrade podataka – zakonske odredbe o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci znače podatke o identificiranom ili prepoznatljivom pojedincu (u daljnjem tekstu “Osobni podaci”). Određena fizička osoba je osoba koja se može izravno ili neizravno identificirati, posebno na temelju identifikatora kao što su osoba, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, internetski identifikator ili jedan ili više specifičnih čimbenika koji određuju fizičke, fiziološke, genetske, psihološki, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet pojedinca. Kontrolor poduzima posebne mjere zaštite interesa subjekta podataka i, posebno, kako bi osigurao da podaci koje prikuplja:
    • – obrađuju se u skladu sa zakonom na pošten i transparentan način za subjekte podataka;
    • – obrađuju se za posebne, izričite i zakonite svrhe i naknadno ne obrađuju na način koji ne udovoljava tim ciljevima;
    • – su odgovarajuće, odgovarajuće i ograničene na ono što je potrebno u svrhe u koje se obrađuju;
    • – su točne i ažurne kad je to potrebno;
    • – pohranjuju se u formatu koji dopušta identifikaciju subjekata podataka tijekom razdoblja koje ne prelazi ono potrebno za potrebe za koje se podaci obrađuju;
    • – s njima će se postupati na način koji osigurava odgovarajuću sigurnost osobnih podataka, uključujući zaštitu od neovlaštene ili nezakonite obrade i slučajnog gubitka, uništenja ili korupcije odgovarajućim tehničkim ili organizacijskim mjerama.

Kao što je navedeno u uvodu, svjestan važnosti osobnih podataka za Klijente, Administrator štiti ne samo korisnike koji posjećuju internetsku trgovinu ili koriste aplikaciju, već i klijente koji su administratoru dali svoje osobne podatke koristeći druge kanale komunikacije, tj .:

  1. internetsku stranicu https://www.facebook.com i sve druge web stranice koje nose ili nose Facebook brand (uključujući poddomene, međunarodne verzije, widgete i verzije mobilnih telefona) čiji su principi rada sljedeći: temeljeno na pravilima koja su posebno dostupna na https://www.facebook.com/legal/terms koji pružaju Facebook Inc. ili Facebook Ireland Limited (u daljnjem tekstu: Facebook usluga), uključujući i putem Vodeće značajke Facebook oglasi namijenjeni izravnom marketingu vlastitih proizvoda ili usluga administratora. Pravila o privatnosti i privatnosti Facebookove usluge, na primjer, dostupna su na https://www.facebook.com/policy.php. Administrator nema utjecaja na sadržaj zakonskih propisa web stranice Facebook, uključujući i osobne podatke.
  2. aplikacije koje omogućuju da oglašavačke kampanje, uključujući natječaje, vodi administrator web stranice Facebook.
  1. U koje se svrhe koriste informacije? U svim slučajevima, svrha i opseg podataka koje Administrator obrađuje proizlaze iz pristanka Klijenta ili zakona i dalje se definiraju kao rezultat radnji Klijenta u Internetskoj trgovini ili drugim komunikacijskim kanalima s Klijentom. Na primjer: (I) Klijentove osobne podatke može se obrađivati ​​na način koji pruža, podnosi ili daje posebne ponude i promocije što je moguće bliže njegovim željama (koje mogu imati značajan utjecaj na njega), samo ako je klijent dao suglasnost (koja nije dostupna osobama koje nisu dale takvu suglasnost); (II) ako se Kupac ne odluči na kupovinu putem Internetske trgovine, a samo će putem njega izvršiti rezervaciju određenih proizvoda, njegovi osobni podaci neće biti dostavljeni prijevozniku koji izvršava isporuku na zahtjev Administrator. Moguće svrhe za obradu osobnih podataka kupca od strane administratora su:
    1. sklapanje i izvršavanje kupoprodajnih sporazuma u vezi s pružanjem usluga (računa) ili poduzimanje akcija na zahtjev potencijalnog klijenta prije njegovog zaključenja (obrađujemo vaše podatke kako bi vaš račun mogao funkcionirati tako da možete naslijediti pogodnosti koje nudi, poput narudžbe bez potrebe da svaki put popunjavate naše obrasce, pristupate povijesti kupnje, upravljate pristankom na uslugu i drugim; također vam omogućuje korištenje drugih usluga dostupnih na web mjestu);
    2. sklapanje i izvršenje Ugovora o prodaji ili rezervacije ili poduzimanje akcija na zahtjev potencijalnog Klijenta prije sklapanja Klijenta (vaši su osobni podaci potrebni za izvršenje vaše narudžbe i izvršavanje ugovora – posebno za izvršenje vaše narudžbe ili izvršenje ugovora – posebno potvrđivanje podnošenja i rezervisanja ili slanje odabranog proizvoda vama i, ako je potrebno, kontaktiranje s vama u vezi s tim);
    3. primanje i obrada zahtjeva;
    4. posebno provođenje natjecanja – odabir pobjednika natječaja i dodjela nagrada;
    5. predstavljanje reklama, ponuda ili promocija (popusta) na proizvode ili usluge Administratora i njegovih suradnika (popis naših suradnika možete pronaći u našoj Internetskoj trgovini) namijenjene svim primateljima, a posebno u svrhu ispunjenja Ugovora o biltenu;
    6. procjena i analiza Klijentove aktivnosti i informacija, uključujući dio automatizirane obrade Osobnih podataka (profiliranje), predstavljanje općih reklama, ponuda ili promocija (popusta) u vezi s proizvodima ili uslugama Administrator i njegovih suradnika, na način koji je u skladu s s interesom klijenta (ali ne utječe bitno na njegove odluke), posebno u pogledu ispunjavanja ugovora za pružanje Biltena i tržišnih i statističkih analiza;
    7. zaštitu potraživanja i potraživanja prava, uključujući i od trećih strana – ako koristite većinu funkcionalnosti internetske trgovine i aplikacije;
    8. izvršavanje zakonskih obveza koje proizlaze iz normativnih akata, npr. porez i računovodstvo, posebno u slučaju plaćenih ugovora;
    9. održavati kontakt s kupcima, uključujući odgovore na komunikacije s kupcima.

U slučaju punoljetnih kupaca, uz njihovu dodatnu suglasnost, osobni se podaci mogu obrađivati ​​i u svrhu predstavljanja, stvaranja, pružanja i provođenja posebno dizajniranih reklama, ponuda ili promocija (popusta) za proizvode ili usluge Kupca i njegovih suradnika u skladu s što je više moguće sa svojim sklonostima (profiliranje) kao rezultat automatiziranog odlučivanja koje može imati pravne učinke ili značajan utjecaj na njega, npr. kroz kratkoročne popuste na određene proizvode koji su nedavno komentirani u našoj trgovini (ova opcija nije dostupna osobama koje su maloljetne ili su napunile punoljetnost, ali nisu dale svoj pristanak).

  1. Koje podatke koristimo za vas? Administrator posebno može obraditi sljedeće osobne podatke kupca:
    1. pomoću internetske trgovine ili aplikacije:
      • –Osobni podaci koji se daju na obrascu prilikom registracije računa, narudžbe ili rezervacije u internetskoj trgovini (posebno – ime i prezime, e-mail adresa, kontakt broj telefona, adresa [ulica, broj, broj stana , poštanski broj, grad, država)], stalna adresa / posao / sjedište [ako se razlikuje od adrese za dostavu], broj bankovnog računa, a u slučaju ne-potrošačkih kupaca, dodatno ime tvrtke i porez ID i ostali podaci prikupljeni prilikom upotrebe evo Internetske trgovine ili aplikacije;
      • – Osobni podaci dani u svrhu upotrebe biltena, pruženi prilikom korištenja kontaktnog obrasca ili navedeni prilikom podnošenja zahtjeva;
      • – Osobni podaci pruženi u svrhu sudjelovanja u natjecanjima;
      • – druge podatke dobivene posebno na temelju Klijentove aktivnosti na Internetu, mobilnim aplikacijama ili trgovinama u entitetima s najboljim ponudama, uključujući one dobivene putem internetske trgovine, aplikacije ili drugih komunikacijskih kanala s klijentom korištenjem kolačića i slično tehnologija,
    2. Uz podatke sadržane u Facebook obrascu za korisničke vodi, Korisnik će administratoru pružiti osobne podatke navedene u obrascu, koji mogu posebno uključivati: ime, prezime, e-mail adresu, telefonski broj;
    3. prilikom dopunjavanja podataka sadržanih u Obrascima za prijavu koji administratoru omogućuju provođenje reklamnih kampanja / natjecanja na web stranici Facebook, Korisnik će administratoru dostaviti osobne podatke navedene na obrascu, uključujući: ime, prezime, adresu za dopisivanje, e-mail, telefonski broj.
  2. Jeste li dužni da nam dostavite svoje podatke i koje su moguće posljedice ako to ne učinite? Davanje osobnih podataka od strane kupca u Internetskoj trgovini i dobrovoljno, iako je potrebno za korištenje nekih značajki naše trgovine, na primjer, za podnošenje naloga i plaćanje od Klijenta (zaključivanje i izvršavanje Ugovora o nalogu), registraciju računa ili obavljanje rezervacije (potpisivanje i izvršenje ugovora o usluzi), pretplata na bilten ili pomoću naših obrazaca. U svim je slučajevima raspon podataka potreban za sklapanje odgovarajućeg ugovora naznačen u Internet trgovini (bilježimo podatke čiji je korištenje nužno za sklapanje ugovora / korištenje određene funkcionalnosti) kao dio ostalih komunikacijskih kanala s Klijentom ili u Uredbi. Posljedica neprijavljivanja osobnih podataka može biti nemogućnost učinkovitog izvršavanja navedenih radnji.
  3. Na kojoj pravnoj osnovi koristimo podatke o vama? Razlog obrade Klijentovih osobnih podataka prije svega je potreba da se izvrši ugovor čiji je stranka ili potreba da se poduzme mjere prije njegovog sklapanja (članak 6. stavak 1.b) CPD-a). To se prije svega odnosi na osobne podatke dostavljene na obrascu prilikom registracije računa, podnošenja narudžbi i zaključivanja ugovora o prodaji ili rezervaciji u internetskoj trgovini, kao i pretplate na bilten. Također, ako nam se osobni podaci dostave u vezi s pritužbom klijenta, pravni temelj za obradu je potreba za izvršavanjem / servisiranjem kupoprodajnog ugovora za reklamiranu robu. U slučaju postupaka obrade podataka za gore spomenute marketinške svrhe, s izuzetkom onih izvršenih u okviru Biltena koji posluju u skladu s Uredbom, razlog takve obrade je ispunjenje ciljeva koji proizlaze iz legitimnih interesa koje Administrator ili njegovi suradnici traže postići (članak 6. stavak 1. točka f) CPD-a), ali u ovom slučaju njegovi suradnici ne sudjeluju u obradi podataka klijenta. S druge strane, predstavljanje, kreiranje, pružanje i izvršavanje reklama, ponuda ili promocija (popusta) temeljeno isključivo na automatiziranoj obradi, uključujući profiliranje, u najvećoj mogućoj mjeri s preferencijama kupca, što može značajno utjecati na vaše odluke kupca, na temelju klijentovog dobrovoljnog pristanka (članak 6. stavak 1. točka (a) CPD-a). Međutim, to se odnosi samo na odrasle kupce. U (druge) svrhe Klijentovi osobni podaci mogu se obrađivati ​​na temelju:
    1. dobrovoljno dao pristanak, npr. osobe koje sudjeluju u natjecanjima, osobe koje koriste kontakt obrasce (članak 6. stavak 1. točka (a) CPD-a)
    2. primjenjivi zakon tamo gdje je obrada potrebna da bi se ispunila legitimna obveza administratora, npr. kada se temelje na poreznim ili računovodstvenim propisima, Administrator izvršava kupoprodajne ugovore (članak 6. stavak 1. točka (c) CPD-a);
    3. nužne za druge svrhe osim gore navedenih kao rezultat legitimnih interesa Administrator ili treće strane, posebno u svrhu utvrđivanja, podnošenja ili zaštite zahtjeva, tržišnih ili statističkih analiza (članak 6. stavak 1. točka (f) CPD-a) ).
  4. Jesu li vaši podaci podložni profiliranju i što vam to znači? Kako biste svim kupcima predstavili opće reklame, ponude ili promocije (popuste) na način koji je prilagođen interesima klijenta, Administrator može pročitati njihove postavke, poput analize koliko često posjećuje Internet trgovinu, kao i proizvoda koje kupuje ili pohranjuje u stacionarnim trgovinama Top Ponude. To omogućava bolje razumijevanje klijentovih očekivanja i prilagodbu njegovih potreba, ali bez značajnog utjecaja na njegove odluke. Zahvaljujući korištenju naprednih tehnologija od strane administratora, gore navedene aktivnosti bit će nagrađene automatiziranim sustavom, zahvaljujući kojem će predani sadržaj biti što je moguće ažurniji i klijent će se moći brzo upoznati s njima. U slučaju punoljetnih kupaca, analiza interesa ili preferencija također će se koristiti za automatsko stvaranje, isporuku i izvršavanje reklama, ponuda ili promocija specifičnih za kupca (popusta) koji mogu imati pravne učinke ili slične učinke, posebno ograničavanje pristupa ostalim klijentima (ova opcija nije dostupna klijentima koji nisu maloljetnici ili nisu pristali na slične aktivnosti s administratorom). Od jednostavnog “profiliranja” (npr. Prilagodit ćemo poruke i banere vašim željama), naše će se akcije razlikovati po tome što njihov ishod može značajno utjecati na vaše potrošačke odabire – npr. rezultat može biti vrlo dobra privremena ponuda proizvoda koja je upućena samo vama na temelju povijesti vaših kupovina i vašeg ponašanja na našoj web stranici, čemu drugi kupci neće moći pristupiti. Što češće korisnik koristi usluge administratora i kupuje svoje proizvode, bolje promocije i iznenađenja mogu se pripremiti za njega. Administrator također može obrađivati ​​informacije o preferencijama kupca, koje ponekad mogu imati prirodu Osobnih podataka, a Kupac ih je Korisniku dostavio dobrovoljno kroz funkcionalnost aplikacije, uključujući ograničavanje proizvoda ili promocije predstavljenih na određenu veličinu ili na određene kategorije (npr., muški / muški / dječji proizvodi).
  5. ijelite li s nama pristup područjima poput vašeg telefona dok koristite aplikaciju? Da biste omogućili funkcionalnost aplikacije koja se sastoji od skeniranih i zadržanih barkodova proizvoda, prezentacija proizvoda na temelju slika koje je Klijent poslao, snimanje podataka koji omogućuju da aplikacija radi izvan mreže, pretraživanje stacionarnih trgovina prodavatelja ili određenog mjesta za primanje pošiljaka, Administrator može dobiti, uključujući uz klijentovu suglasnost, pristup sljedećim područjima klijentovog mobilnog uređaja:
    1. kamera;
    2. memorija uređaja;
    3. zemljopisni položaj.
  6. Kome možemo prenijeti vaše podatke? U svakom slučaju, popis primatelja Osobnih podataka koje obrađuje Administrator uglavnom proizlazi iz opsega usluga koje koristi Klijent. Popis primatelja podataka također je rezultat pristanka klijenta ili je izveden iz zakona i naveden je kao rezultat radnji koje je poduzeo u Internet trgovini ili Aplikaciji. U obradi Osobnih podataka pomoćnik administratora može sudjelovati u određenoj mjeri i određenije, onima koji pružaju tehničku pomoć za učinkovit rad Internet trgovine ili aplikacije, uključujući komunikaciju s našim kupcima (npr. Pomažući nam u slanju e-mail poruke i u slučaju oglašavanja, marketinške kampanje), hosting usluge ili davatelji telefonskih ili IT usluga, prijevoznici ili agenti koji izvršavaju naloge, osobe koje vrše elektroničko plaćanje ili plaćanje tvrtke s karticama u Internetskoj trgovini, softverske tvrtke podržavaju administratora u marketinškim tvrtkama, kao i pravne i konzultantske usluge. Na temelju gore navedenih načela, osobni podaci klijenta mogu se prenijeti i tvrtkama u grupi Top ponude. Kao dio marketinških (reklamnih) aktivnosti Administrator koristi usluge trećih strana koja koriste kolačiće u Internet trgovini / aplikaciji. Popis ovih osoba nalazi se u niže navedenim odjeljcima ove politike.
  7. Prenose li se vaši podaci i trećim stranama (izvan Europskog gospodarskog prostora)? od Googlea, osobni podaci kupaca mogu se prenijeti u zemlju izvan Europske ekonomske zajednice, a posebno u Sjedinjene Američke Države (SAD) ili neku drugu zemlju u kojoj suradnji entitet održava alate za obradu osobnih podataka u suradnji s Administratorom. Odgovarajuće mjere sigurnosti Osobnih podataka koje pruža Administrator osigurava korištenjem standardnih klauzula o zaštiti podataka usvojenih odlukom Europske komisije i ugovorima za obradu podataka koji udovoljavaju zahtjevima CPD-a. iz Europe u SAD, neke tvrtke koje se tamo nalaze mogu dodatno osigurati odgovarajuću razinu zaštite podataka u okviru takozvanog Privacy Shield-a (dodatne informacije na: https://www.privacyshield.gov/)Client možda neće primiti kopiju sigurnosnih alata koje koristi Administrator prenijeti trećoj strani nakon što nas kontaktira.
  8. Koja prava imate? Svaki klijent ima pravo na:
    • – podnijeti žalbu predsjedniku Uprave za zaštitu podataka;
    • – za prijenos osobnih podataka danih administratoru i automatski obrađenih, ako se obrada vrši na temelju pristanka ili ugovora, npr. drugom administratoru;
    • – pristup Osobnim podacima (uključujući, na primjer, dobivanje podataka da se Osobni podaci obrađuju);
    • – zahtjeve za ispravkom i ograničenja obrade (npr. ako su osobni podaci netačni) ili brisanje osobnih podataka (npr. ako se nezakonito obrađuju).
    • – povući bilo kakav pristanak dat Administratoru za podnošenje žalbe u bilo koje vrijeme, pri čemu povlačenje pristanka ne utječe na obradu koju je izvršio Administrator u skladu sa zakonom prije povlačenja.
    • – prigovoriti na obradu osobnih podataka koji se na njega odnose u svrhu ispunjavanja legitimnih interesa Administratora ili treće strane, uključujući – posebno – obradu u marketinške svrhe, uključujući profiliranje (osim ako postoje drugi valjani legitimni razlozi za obradu u interesu klijenta) ,
  9. Koliko dugo ćemo čuvati vaše podatke? Osobni podaci mogu se pohraniti za vrijeme korištenja internetske trgovine (ali mogu se dohvatiti u roku od tri godine od posljednje aktivnosti Klijenta u sklopu internetske trgovine). Za marketinške aktivnosti – dok Klijent ne prigovori, ako su povezane sa tehnologijom kolačića i slično, ovisno o tehničkim problemima, izraz brisanja tih datoteka tijekom korištenja postavki preglednika / uređaja (iako je brisanje datoteke nisu uvijek iste kao što je brisanje osobnih podataka dobivenih tim datotekama, što također daje mogućnost prigovora) Ako obrada osobnih podataka ovisi o pristanku klijenta, osobni se podaci mogu obrađivati ​​kao a isto se ne povlači. U svim slučajevima:
    1. Osobni će se podaci također pohranjivati ako zakon (npr. Računovodstveni ili porezni propisi) obvezuje administratora da ih obrađuje;
    2. Osobne ćemo podatke pohranjivati duže vrijeme u slučaju da Klijent ima bilo kakvih zahtjeva prema Administratoru u svrhu vođenja slučaja od strane administratora, ili da podnese ili pruži zaštitu od zahtjeva trećih strana tijekom zastara predviđenog zakonom i prema – posebno – Građanski zakonik.

Ovisno o opsegu Osobnih podataka i svrsi njihove obrade, osobni se podaci mogu pohraniti u različitom vremenskom razdoblju.

U svim je slučajevima ključno imati dulji rok zadržavanja osobnih podataka.

  1. Hoće li vam se poslati komercijalni podaci (npr. Vaša adresa e-pošte)? Administrator ima tehničku sposobnost daljinske komunikacije s klijentom (na primjer, putem e-pošte). Top ponude), komercijalne aktivnosti mogu se podnijeti samo na temelju pristanka klijenta, uključujući i nakon usvajanja Uredbe o biltenima.
  2. Datoteka za kolačiće
      1. Što znači datoteka s kolačićima?

Zbog činjenice da tehnologija Cookie (ili funkcionalnost slična kolačićima) koju koristi Administrator prikuplja informacije za svaku osobu koja posjećuje Internetsku trgovinu i aplikaciju, sljedeći se uvjeti pravila odnose na one koji koriste Internet Store i App, bilo da su kupci (narudžbe, rezervni proizvodi ili imaju račun) (u daljnjem tekstu: Gost).

    1. Koju tehnologiju koristimo?

Internetska trgovina koristi tehnologiju koja obrađuje i pristupa informacijama na računalima ili drugim uređajima povezanim na mrežu (posebno korištenjem kolačića ili srodnih rješenja) kako bi se osigurala maksimalna udobnost prilikom korištenja internetske trgovine, uključujući za u statističke svrhe i prilagoditi interesima gostiju za istaknuti reklamni sadržaj, autore i oglašivače administratora. Kada posjetite internetsku trgovinu, uključujući i dio aplikacije, podaci o mrežnim aktivnostima gostiju mogu se automatski prikupljati.

Zbog činjenice da administrator može koristiti rješenja s funkcionalnošću sličnom kolačićima, sljedeće se odredbe pravila primjenjuju na te tehnologije u skladu s tim.

    1. Što su točno kolačići?

Datoteka kolačića mali je dio tekstualnih informacija koje se šalju s poslužitelja i pohranjuju se na Guest Guest (obično na tvrdom disku na računalu ili mobilnom uređaju). U njemu se obrađuju informacije koje će internetskoj trgovini možda trebati da se prilagodi načinu na koji ih gost koristi i da prikupi statističke podatke o internetskoj trgovini, uključujući aplikaciju (npr., Koje su web stranice bile posjećene, koje su stavke preuzete ), kao i informacije o nazivima domena za pružatelja usluga ili zemlju domaćina. Tehnologija koja obrađuje i pristupa identitetu Gosta omogućuje aplikaciji da radi izvan mreže i zadržava preferencije registriranog gosta. Aplikacija pohranjuje trenutni identitet Gosta dok se korisnik registrira u aplikaciji, promijeni mjesto aplikacije u internetsku trgovinu koja posluje u drugoj zemlji ili deinstalira (ukloni) aplikaciju s mobilnog uređaja.

    1. Prikupljaju li osobni kolačići kolačiće?

Kada gost koristi Internetsku trgovinu ili aplikaciju, Kolačići se koriste za prepoznavanje njegovog preglednika ili uređaja – mogu prikupljati bilo koju vrstu podataka koja obično ne predstavlja osobne podatke (ne dopušta identifikaciju Posjetitelja). Međutim, neke se informacije, ovisno o njihovom sadržaju i korištenju, mogu odnositi na određenu osobu – dajući određene načine ponašanja gosta, npr. povezujući ih s podacima dostavljenim tijekom registracije računa internetske trgovine – i kao takvi se tretiraju kao osobni podaci.

U vezi s podacima prikupljenim putem kolačića koji se mogu povezati s određenom osobom, primjenjuju se odredbe Pravilnika o privatnosti, posebice u vezi s pravima subjekata podataka. Informacije o podacima prikupljenim kolačićima daju se (ne samo) i u sadržaju informativne klauzule postavljene na vidnom i lako dostupnom mjestu prilikom prvog posjeta Internet trgovini.

    1. Koja je pravna osnova za kolačiće?

Dobivanje i pohranjivanje podataka putem kolačića moguće je uz pristanak Gosta. Web preglednici ili drugi softver instalirani na računalu ili drugom uređaju spojenom na mrežu po zadanom omogućuju postavljanje kolačića na takve uređaje i na taj način prikupljaju podatke o gostima. U postavkama web preglednika pristanak na upotrebu kolačića može se u bilo kojem trenutku izmijeniti ili opozvati. Povlačenje pristanka ne utječe na zakonitost obrade izvršene na temelju pristanka prije njegovog povlačenja (detaljne informacije o povlačenju pristanka nalaze se u sljedećim odjeljcima ove politike). Razlog za obradu tako dobivenih podataka je opravdani interes Administratora – koja je potreba za pružanjem najkvalitetnijih sadržaja koje prezentira Administrator prilagođavanjem proizvoda i usluga Administratoru preferencijama gostiju i u marketinške svrhe – uključujući za potrebe izravni marketing.

    1. Za što su kolačići?

Kolačići se primarno koriste da gostu olakša upotrebu internetske trgovine i aplikacije, na primjer, “sjećanjem” podataka jednom, tako da ih ne treba svaki put pružiti i prilagoditi njihov sadržaj, uključujući oglašavanje, prema njihovim željama. Kolačići se također koriste za povećanje upotrebljivosti i personalizacije sadržaja internetske trgovine i web-mjesta aplikacija, uključujući prezentaciju, izradu, pružanje i izvršavanje reklama, ponuda ili promocija (popusta) posebno prilagođenih gostu u skladu s njegovi interesi (vrijedi samo ako je osoba punoljetna i dala svoj pristanak).

Korištenjem kolačića u Internet trgovini, Administrator može znati postavke gosta, npr. analizom učestalosti posjeta Internetskoj trgovini ili ako i koje proizvode kupuje u izvanmrežnim trgovinama Top ponude. Analiza ponašanja na mreži pomaže u boljem razumijevanju običaja i očekivanja gostiju i prilagođavanju njihovim potrebama i interesima. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, gosti mogu slati oglase prilagođene njihovim potrebama i interesima (npr. Oglasi primljeni u nedavnom pregledavanju samo u kategoriji Elektronika) i pripremiti bolje promocije i iznenađenja za odrasle goste, bez obzira pristali ti si za to.

Administrator je putem kolačića koristio i tehnologija koja omogućuje posjetiocima koji su posjetili internetsku trgovinu ili aplikaciju dok koriste njihove web stranice putem reklamne poruke.

    1. Možete li prigovoriti na upotrebu kolačića?

Gost može prigovoriti administrativnim radnjama poduzetim u gore navedene svrhe. Ako gost pristane biti predstavljen, kreiran, pružen i izveden posebno za njega reklame, ponude ili promocije (prodaje) u skladu s njegovim željama, može ga se povući u bilo kojem trenutku, ali to neće utjecati na zakonitost obrade, prethodno sklopljen na temelju pristanka dat prije povlačenja.

    1. Koje vrste kolačića koristimo i jesu li štetni?

Kolačići koji se koriste u internetskoj trgovini nisu štetni za Gosta ili računalo / terminalni uređaj koji osoba koristi, zbog čega preporučujemo da se ne koriste u preglednicima. Internetska trgovina koristi dvije vrste kolačića: sesijske kolačiće, koji se pohranjuju na gostujuće računalo ili mobilni uređaj dok ne napusti web mjesto ili isključi softver (web preglednik) i trajni, koji na gostu uređaju ostaju trajati, navedenim u parametrima datoteka kolačića ili dok ih ručno ne uklonite iz web preglednika.

    1. Koliko dugo se pohranjuju informacije prikupljene kolačićima?

Ovisno uglavnom o svrhama i zakonskim osnovama za obradu osobnih podataka prikupljenih kolačićima, oni se mogu pohraniti u određenom vremenskom razdoblju kako je navedeno u točki 13. Pravila.

Osobni podaci prikupljeni kolačićima za Gosta koji nisu klijent pohranjivat će se do podnošenja prigovora. Administrator može izbrisati osobne podatke ako se ne upotrebljavaju u marketinške svrhe tijekom 3 godine, osim ako zakon obvezuje administratora da obrađuje osobne podatke na duže razdoblje.

Dio osobnih podataka također se može pohranjivati ​​na duže razdoblje ako posjetitelj ima potraživanja prema Administratoru ili može podnijeti zahtjeve prema Administratoru ili pružiti zaštitu od zahtjeva trećih strana tijekom roka zastare određenom zakonom, a posebno – Građanski zakonik

U svakom slučaju, ključno je zadržavanje osobnih podataka na duže razdoblje.

    1. Kolačići koji se koriste u internetskoj trgovini.
Vrsta kolačića Opis Rok
PAGECACHE_ENV Obavezno je poslati ispravnu inačicu spremljenog gosta. 1 dan
frontend Pohranjuje identitet gosta kad se 1 dan prijavi u internetsku trgovinu. 1 dan
snowmessage Potrebno za slanje poruka u Trgovina. Kolačići sadrže datum na koji se poruka korisnika pojavila u sustavu. Nakon postavljanja kolačića, preglednik korisnika traži od Spremnika sadržaj poruka i prezentira ih korisniku. Kolačić se briše nakon preuzimanja poruka. dok se preglednik ne zatvori
snow_cache_timestamp_[id-sklepu] Koristi se za provjeru da se podaci u pregledniku posjetitelja trebaju ažurirati. Ovaj kolačić pohranjuje datum generiranja podataka na stranici koju sprema preglednik gostiju (poput Košarice, Računa). Korisničke akcije u trgovini, poput dodavanja proizvoda u košaricu ili prijave ili odjave, čine sadržaj prozora zaglavlja nevažećim. Trgovina koristi vrijednost ovog kolačića da provjeri jesu li podaci preglednika korisnika potrebni ažuriranja Računa. dok se preglednik ne zatvori
store Omogućuju vam upotrebu ispravne verzije Internet trgovine. dok se preglednik ne zatvori
cookies_accepted Stvorene su u trenutku kada postanete svjesni poruke o kolačićima s web stranice. Potrebno je sakriti ovu poruku za goste koji su već upoznati s njenim sadržajem. 365 dana
userCountry Pohranjuje podatke o zemlji gosta koji se nalaze na temelju njegove IP adrese. 365 dana
geo_store_switch_popup[kod-kraju] Gdje je [kod zemlje] kôd zemlje dobiven s korisnikove IP adrese. Kolačić određuje je li skočni prozor predstavljen sa prijedlogom promjene trgovine na onu koja je najprikladnija za korisničku IP adresu. Kolačići koji se odnose na UserCountry. 365 dana
ygc Sadrži kôd koji identificira Gosta u marketinške svrhe. 365 dana
    1. “Kolačići treće strane (third party cookies)

Kolačići koje koristi administrator primarno se koriste za optimizaciju usluge gostiju tijekom korištenja internetske trgovine ili aplikacije. Međutim, Administrator surađuje s drugim tvrtkama u okviru svojih marketinških (reklamnih) aktivnosti. Za potrebe ove suradnje, preglednik ili drugi softver instaliran na Gost uređaju obrađuje i kolačiće tvrtki koje se bave takvim marketinškim aktivnostima. Kolačići koje ove tvrtke šalju moraju osigurati da se gost predstavlja samo onim oglasima koji su u skladu s njihovim individualnim interesima i potrebama. Prema administratoru, predstavljanje personaliziranog oglašavanja je gostu privlačnije od oglašavanja koje ostaje nepovezano s njegovim potrebama. Bez ovih datoteka to ne bi bilo moguće jer tvrtke koje surađuju s Administratorom pružaju reklamni sadržaj gostima.

U sklopu marketinških aktivnosti Administrator koristi sljedeće tvrtke koje koriste kolačiće u Internet trgovini:

      1. Criteo
      2. Tradedoubler
      3. Awin
      4. RTBHouse
      5. Google Ireland Limited
      6. Facebook
      7. Convertiser
      8. HotJar
      9. Synerise
      10. Pingdom
      11. Opineo
      12. Trustedshop
      13. Heureka

Daljnje informacije o kolačićima i spomenutim tvrtkama mogu se naći u njihovim politikama privatnosti.

    1. Kako izbrisati ili blokirati kolačiće?

Gost može promijeniti način na koji kolačiće koristi preglednik ili aplikacija, uključujući blokiranje ili brisanje onih koji dolaze iz Internetske trgovine (i drugih web stranica). Da biste to učinili, promijenili su postavke preglednika ili aplikacije. Načini uklanjanja razlikuju se ovisno o korištenom web pregledniku. Informacije o brisanju kolačića potražite u polju “Pomoć” odabranog web preglednika. Uklanjanje Kolačića nije isto što i brisanje Osobnih podataka iz Osobnih podataka dobivenih putem Kolačića.

Na primjer, u programu Internet Explorer kolačiće se mogu mijenjati: Alati -> Internet mogućnosti -> Zaštita podataka; u pregledniku Mozilla Firefox: Alati -> Opcije -> Zaštita podataka; i u pregledniku Google Chrome: Postavke-> Prikaži napredne postavke -> Zaštita podataka -> Postavke sadržaja -> Kolačići.

Pristupni putovi mogu se razlikovati ovisno o inačici preglednika koja se koristi.

Detaljne informacije o upravljanju kolačićima na mobilnom telefonu ili drugom mobilnom uređaju mogu se pronaći u korisničkom priručniku / korisničkom priručniku telefona ili mobilnog uređaja.

Treće strane također mogu blokirati kolačiće dok prihvaćaju kolačiće koje izravno koristi Administrator (opcija “Kolačići” za blokiranje web lokacija trećih strana “).

    1. Koje će biti posljedice uklanjanja ili blokiranja kolačića?

Ograničavanje upotrebe kolačića na uređaju može ili ne mora bitno ometati pravilnu upotrebu internetske trgovine, poput. može biti povezano s nemogućnošću održavanja sesije prijave.

  1. Kako nas možete kontaktirati? U bilo kojem trenutku bilo koja osoba može se obratiti administratoru slanjem e-pošte ili e-maila na adresu administratora navedenu na početku Pravila ili na telefon naveden na početku Pravilnika ili Facebook web stranice. Administrator obrađuje dopisivanje u statističke svrhe i za najbolji i brz odgovor na nastale upite, kao i za rješavanje pritužbi i odluka donesenih na temelju obavijesti o administrativnim intervencijama na navedenom Računu. Adresi i podaci prikupljeni na ovaj način koristit će se za komunikaciju u druge svrhe, a ne za implementaciju aplikacije. U slučaju kontakta s Administratorom za poduzimanje određenih radnji (npr. Podnošenje žalbe pomoću obrasca), Administrator još uvijek može od osobe zatražiti da dostavi podatke, uključujući osobne podatke, npr. u obliku imena, prezimena, adrese e-pošte, itd., kako bi potvrdili identitet i omogućili povratne informacije o nekoj problematici i provedbi tražene radnje. Pružanje tih podataka nije obavezno, ali može biti potrebno za obavljanje aktivnosti ili za primanje informacija koje su zanimljive osobi.
  2. Kako štitimo vaše podatke? Upravitelj, s obzirom na stanje tehnike, troškove provedbe i prirodu, opseg, kontekst i svrhu obrade, kao i rizik od kršenja prava i sloboda osoba s različitom vjerojatnošću nastanka i ozbiljnosti prijetnje, primijenit će odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za osiguranje zaštite osobnih podataka koji se obrađuju od prijetnji i kategorija podataka obuhvaćenih zaštitom, a posebno – zaštita podataka od otkrivanja neovlaštenim osobama, njihovo uklanjanje od neovlaštenih osoba Hezira osobe vične protivno važećim zakonima i njihova promjena, gubitka, oštećenja ili uništenja. Davanje informacija o tehničkim i organizacijskim mjerama koje pružaju zaštitu za obradu vani može umanjiti njihovu učinkovitost, što će ugroziti pravilnu zaštitu Osobnih podataka. Administrator, na primjer, osigurava sljedeće tehničke mjere za sprečavanje neovlaštenog pristupa i izmjena Osobnih podataka koji se šalju elektroničkim putem:
    1. osiguranje podataka od neovlaštenog pristupa.
    2. SSL certifikat na stranicama Internet trgovine na kojoj se daju osobni podaci
    3. šifriranje podataka koji se koriste za osnaživanje osobe koristeći funkcionalnost internetske trgovine.
    4. pristup Računu samo nakon pružanja pojedinačne registracije i lozinke
  3. Poveznice na druge web stranice Internetska trgovina može sadržavati veze na druge web stranice. Administrator vas potiče da pročitate pravila o privatnosti i pravila koja se koriste za druge web stranice. Ovo se pravilo odnosi samo na određene aktivnosti Administratora.
  4. Može li se ova Pravila promijeniti i kako ćete to saznati? Administrator može u budućnosti promijeniti Pravila, a može se dogoditi iz sljedećih važnih razloga:
    1. promjene u obvezujućim klauzulama, posebno u vezi sa zaštitom osobnih podataka, Zakonom o telekomunikacijama, uslugama koje se pružaju u elektroničkom obliku i reguliraju prava korisnika, a utječu na prava i obveze administratora ili na prava i obveze suradnika;
    2. razvoj funkcionalnosti ili elektroničkih usluga nametnutih razvojem internetskih tehnologija, uključujući Primjenu / uvođenje novih tehnoloških i tehničkih rješenja koja utječu na opseg Politike.

U svim slučajevima Administrator objavljuje podatke o promjenama Pravila u sklopu internetske trgovine i aplikacije. Sa svakom promjenom pojavit će se nova verzija Pravila s novim datumom.

  1. Od kada se primjenjuje ova verzija Pravila? Ova verzija Pravilnika na snazi je od 24.05.2018.